torsdag 1 maj 2014

Återhittad

Idag rensade jag lite i bokhyllan och råkade titta i en av tidskriftssamlarna. Och titta vad jag hittade!


När Stora E var nyfödd så broderade jag en ängel. Jag började även på en till Lilla E. Men rätt som det var så försvann de, och det var ganska många år sedan och jag har varit väldigt ledsen över det då det var mycket jobb nedlagt på dem. Men som sagt idag hittade jag dem!



Får se om jag nu kan göra färdigt Lilla E:s broderi. Jag ska i alla fall hålla ordning på dem nu.




I trädgården blommar magnolian. Förra året planterade jag ormöga under. Den har ännu inte blivit tät men jag vet att det kommer att bli en tät och fin blåblommande hav under magnolian så småningom.

4 kommentarer:

frisky frog sa...

Vilka finfina änglar! =)

Maritas Maskor sa...

Men jösses så fint du har broderat! Vilken tur att du lyckades hitta dem nu!
Och tack! Vad roligt att du tycker om vad jag har stickat! Jag ska lägga till dig också, så får jag hålla lite koll på dina projekt också :)

metamorphosis sa...

Bättre sent än aldrig! :)

Härligt att änglarna kom fram till sist!

...och ljuvliga magnolia! Det skulle jag också jättegärna vilja ha. SÅ läckert när den blommar från bara grenar så där!

iHanna sa...

Fina minnestavlor! Hoppas de blir klara!