fredag 30 maj 2014

Paket!!!

Idag kom det ett paket på posten, bara sådär! Perfekt avbrott i arbetet som jag satt med idag. Snabbt försökte jag få upp det, men oj så starkt klister det var. Jag fick leta upp en sax (undrar vart de tar vägen förresten, vet att vi har många).


Paketet var från "StickaGårJu" som tack för att hon fick åka med från Vrigstad till Jönköping i våras. Inuti paketet fanns det två nystan Supersoft från Magasin Duett i färgerna Kingfisher & Saffron.


Man skulle nästan kunna tro att hon läst min att-göra-kö på Ravelry, för titta vad som står högst upp i den:



Ett projekt i Supersoft med garn från lagret med tillägget: Tänker mej även en blå/turkos rand. Men det garnet har jag inte utan får komplettera med det.

Nu ska bara Pergolan bli färdig så kanske det får bli ett projekt från kön på Ravelry :) Frågan är bara om det ska bli en rand i Kingfisher, eller om jag ska ta Saffron?

Tack så jättemycket Lena för paketet! Innehållet passade perfekt. Vi ses i Vrigstad nästa vår!

1 kommentar:

Emmas dagar sa...

Tänk vad man hittar trevligt folk i Vrigstad!