måndag 15 november 2010

Idag kom det ett paket...

...från garnkorgen. Jag visste ju vad som var i paketet och det var kanske därför jag inte kunde vänta med att hämta det :)


Sex härliga nystan! Nu ska här påbörjas nya stickningar.


I kartongen fanns det fyra nystan Malabrigo Lace. Två i färgen Lettuce och två stycken fuchsia. Sedan var det två nystan Visjögarn (ni kanske redan förstått att jag gillar det) i solgult och lime.

Dessutom har jag köpt mina första KnitPro-stickor. Det börjar bli mycket kablar nu så jag kände att det var läge att skaffa lösa kablar med utbytbara ändar.

Så nu ska jag bara låna en nystvinda så att jag kan nysta några av härvorna.

PS. Det blev mössan som gjorde mej sällskap framför filmen i lördags om det nu var någon som undrade. Bild kommer senare när jag lyckats fota i dagsljus.

1 kommentar:

mary-ann sa...

underbara garner i riktigt glada färger :))