söndag 29 januari 2012

Stygnhälsning

Här kommer ett inlägg som borde publicerats för flera veckor sedan. Det var nämligen strax före jul som min fina handduk återvände hem efter nästan ett år ute på resa.

Eftersom jag just hade börjat få vårkänslor när det var dags att börja på min handduk så fick den just temat "Vårkänslor". Jag började brodera med grönt och cerise eftersom det är vårfärger för mej. Jag följde mönstret i handduken som är ränder med någon slags blomslingor mellan.





Som ni ser fick min blomma inramad av förstygn sällskap av massor av fler stygn! Tack alla ni som bidragit till att jag fick hem en så fin handduk :)

3 kommentarer:

metamorphosis sa...

Vilket spännande projekt, o så härligt somrig den blev!

ylva sa...

Gillar kaninen! Och ja man blir apvarm när man dansar, det är bara precis innan vi börjar som det är kallt , sedan lackar svetten.
/ylva

Min tråd sa...

Vad kul att se den färdig! jag vet vad jag broderade......hihi måste lägga upp min med på bloggen, snart